Re: HDD 120gb

Autor: g!b <gib_at_chello.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 15:27:34 MET DST

kpawel wrote:
> Przez moje ręce przewinęło się kilka (jak nie kilkanascie) dysków
> Samsunga i Seagate (i jeden WD, który padł ;)). Z tymi S. i S.
> problemów
> nie miałem i nie mam ;)

Mialem kiedys IBM 40gb i od tamtej pory wiem ze na pewno nie kupie dysku tej
firmy. Wczesniej mialem maxtora, ktory byl nie do zajezdzenia, ale halasowal
jak traktor, a obecnie mam barracude 60gb, ktora od poltora roku jakos
chodzi... jest w miare cicha raczej tak bardzo sie nie grzeje ok 40 stopni,
ale nowe dyski 120gb to juz troszke inna kategoria... Pewnie wypadnie na
barracude 120gb... ale coz jeszcze zobaczymy co z tego wyjdzie (do jutra
moge zmienic zdanie 18 razy :D )

--
pozdr.
g!b