Re: HDD 120gb

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 20:39:17 MET DST

Użytkownik "Tommy Cobalt" <t_cobalt_odspamiacz_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:caufv2$fvj$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Niestety im większy, tym cieplejszy, ale że ich
> dużo jest to i tak dodatkowo je chłodzę (jednen wolny slot między każdą
parą
> w koszu, radiator doklejony na każdy i wolnoobrotowe wentylatory),
trzymają
> około 40 (40GB), 47 (160GB) stopni.

No to przyznam że trochę bez sensu to chłodzenie, bo masz wysokie
temperatury. Błąd polega na tym, ze powietrze którym wiejesz pochodzi z
ciepłej obudowy.
Ja trochę zmodyfikowalem swoją, tak że wentylatory dmuchają na dyski
powietrzem z zewnątrz (a dyski nadal w koszykach). Mam dwie Barracudy 40GB i
120GB (obie 7200) i temperatury w okolicach 30 st. BTW - temperatura 47st
jest juz bardzo awariogenna (ale słówko :-))