Re: HDD 120gb

Autor: g!b <gib_at_chello.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 11:13:43 MET DST

kadi wrote:
> ma sie niegrzac? to co robi tu barracuda? mam 7200.7 ATA i jest
> calkiem cichy.
> slychac troszke glowice jak sie miesza na dysku, ale przy normalnej
> pracy domowej to naprawde cichy jest. no ale grzeje sie bardzo. 45st
> bylo dla niego norma

Osobiscie, jestem za barracuda, ale czekam na opinie innych uzytkoiinkow, do
dzisiaj mam u siebie barracude V 60gb i poza tym ze raz stracil informacje o
partycjach nie mialem z nim problemow. Jesli bedzie osiagal takie
temperatury jak napisales, to chyba rowniez bedzie trzeba pomyslec o jakims
chlodzeniu.

--
g!b