Re: HDD 120gb

Autor: kadi <kadi_at_ks.k.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 11:06:57 MET DST

Dnia Fri, 18 Jun 2004 08:41:32 GMT, g!b <gib@chello.pl> napisał:

> Witam
>
> Właśnie stoję przed dylematem jaki dysk 120gb wybrać.
> Jak na razie zastanawiam sie nad dwoma:
> -Samsung 120GB, 7200, ATA/100, 8MB cache
> -Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB cache
> Chodzi mi o dysk szybki, cichy i żeby sie nie grzał.

ma sie niegrzac? to co robi tu barracuda? mam 7200.7 ATA i jest calkiem
cichy.
slychac troszke glowice jak sie miesza na dysku, ale przy normalnej pracy
domowej to naprawde cichy jest. no ale grzeje sie bardzo. 45st bylo dla
niego norma
(teraz mam chlodzenie do niego i temp 30st) a w SMARTicie najwyzsza
zanotowana
temp. to 54st...

jesli chodzi o te dwie cechy to samsung wypada imho lepiej. jest podobno
cichy, no
i napewno sie tak nie grzeje. ale to samsumg. kiedys wyrobil sobie zla
opinie
(u mnie rowniez), ale teraz ludzie chwala sobie. troche za malo czasu
minelo by
to zweryfikowac.

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |