Re: HDD 120gb

Autor: GeRaLt <mistrzpc_at_nie.chce.spamu.poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 11:31:58 MET DST

> Osobiscie, jestem za barracuda, ale czekam na opinie innych uzytkoiinkow, do
> dzisiaj mam u siebie barracude V 60gb i poza tym ze raz stracil informacje o
> partycjach nie mialem z nim problemow. Jesli bedzie osiagal takie
> temperatury jak napisales, to chyba rowniez bedzie trzeba pomyslec o jakims
> chlodzeniu.
7200.7 - szybka (chociaz i tak nie sadze, zeby roznica byla odczuwalana
w porownaniu do innych prodeucentow dyskow o tych samych parametrach)
nie przykrecalem dysku do obudowy, tylko polozylem na dole zatoki
(podlozylem jeszcze gumki) - nic nie slychac. nawet przy otwartym
komputerze. warto jakkolwiek wytlumic, bo roznica jest znaczna. jesli
przykrecasz, to chociaz jakis grubszy papierek dac miedzy dyskiem a
zatoka. grzeje sie jak sie grzeje. termometra nie mam. chlodny nie jest.