Re: Komputer sie nie włącza na nowym ECS L7S7A2.

Autor: KeFiR <kefir_87_at_tlen.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 09:10:22 MET DST

>Sprawdź czy RAM jest dociśnięty.. jeśli nie to takie są objawy (nie ma
>komunikatów dźwiękowych ?)

RAM przekładałem juz do wszystkich slotow jakie są możliwe, dociskałem,
kombinowałem i nic... :/
Komunikatów dźwiękowych niema, ale nie wiem czy dobrze speaker podlaczylem
bo na kabelkach do niego niema zadnych oznaczeń a nie jestem aż tak
doświadczony żeby to wiedzieć bez żadnych oznaczeń :)
Już naprawde nie wiem co może być przyczyną bo wyprubowałem już chyba
wszystkiego co JA moge wymyśleć :)

Pozdrawiam KeFiR