Re: INTEL III 700 CZY CELERON II 900

Autor: Slawek <tetrus_at_op.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 09:08:48 MET DST

> Nie zadaje sie pytan w temacie. Wiec laskawie zapytaj jeszcze raz i okresl
> czy to co nazwales INTEL III 700 to jest iP3-700?
>
> januszek

NIE ZADAJE SIE PYTAN! W TEMACIE ?hmm..a czy jest jakis regulamin tej grupy,
ktory jasno o tym informuje? jesli tak to prosze o link.Swoja droga co
widzisz w tym zlego? pytanie bardzo jasno postawione a okreslone tez jest
jasno, wiec nie mam po co drugi raz zadawac tego samego pytania.a ty jak nie
masz co robic i nie posiadasz odpowiedniej wiedzy to zmien grupe na inna np
dla marud lub itp.