Re: Komputer sie nie włącza na nowym ECS L7S7A2.

Autor: Tommy Cobalt <t_cobalt_odspamiacz__at_o2.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 12:17:11 MET DST

Użytkownik "KeFiR" <kefir_87@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cau4h0$jir$1@atlantis.news.tpi.pl...

> RAM przekładałem juz do wszystkich slotow jakie są możliwe, dociskałem,
> kombinowałem i nic... :/
> Komunikatów dźwiękowych niema, ale nie wiem czy dobrze speaker podlaczylem
> bo na kabelkach do niego niema zadnych oznaczeń a nie jestem aż tak
> doświadczony żeby to wiedzieć bez żadnych oznaczeń :)
> Już naprawde nie wiem co może być przyczyną bo wyprubowałem już chyba
> wszystkiego co JA moge wymyśleć :)
>
> Pozdrawiam KeFiR

Podłącz speakerka do pinów speakerka, nie ważne w którą stronę, i tak będzie
działać.
Jeżeli nie ma sygnałów dźwiękowych, to nie ram i nie grafika i nie monitor.
To płyta albo procesor. Jeżeli jedno z nim nie przejdzie testu POST, to BIOS
nie piśnie
nawet. W ostateczności właśnie BIOS mógł polecieć... Moja rada - weź płytę z
procem,
zanieś ją do serwisu, gdzie mają zewnętrzny kontroler POST (taki patent
wkładany w PCI
z wyświetlaczem LCD i dwoma diodami LED) i niech zobaczą. Najpeirw jednak
zobacz,
czy nie pomaga skasowanie pamięci CMOS.

Pozdrawiam, T.C.