Re: sterowniki do Xcel2000

Autor: Volcan Computers <volcan.computers_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 20:33:53 MET DST

> U mnie muzyka byla i owszem zintegrowana, ale byl to osobny uklad,
> a nie czesc chipsetu. CMI jakis, o ile pamietam.

CMI coś tam :) To fakt - i stery do muzy już zainstalowane i śpiewa ten
gruchot. Ale sieć dalej nie działa ;( A radiatora wolę nie odklejać :) Komp
nie mój tylko takiej pani, która myśli że jak 10 lat temu komp kosztował
5000 to teraz też jest tyle wart :)

Pozdrawiam :)

PS. Może pchniesz mi na maila stery do lanu chociaż (jeśli gdzieś znajdziesz
w archiwum domowym) :D