Re: Pytanie na temat kupna uzywanego notebooka [Dlugie, ale jest tez bryk]

Autor: Pablo C <pch[ciach>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 20:26:23 MET DST

Chciałem też coś za 3~4k. Ale nawinął mi się tzn znalazłem w allegro
ThinkPad 600x za 1550. Kupiłem dla próby i teraz uważam, że zarobiłem
różnicę 4000-1550. Oczywiście wszystko zależy do czego go potrzebujesz. Ja
używam do programowania różnych urządzeń i pisania prostych programów.
Raczej w nic nie gram ale lubię obejżeć film dvd lub DivX. Obróbka sporych
dokumentów w wordzie czy excelu nie stanowi problemu. Ten komputer jest
idealny a do tego w doskonałym stanie i jakość IBM-a. Oferowała go (w
sumie 2 szt) firma, dała gwarancję uruchomieniową. Okazało się, że to był
bardzo dobry zakup.

Pozdrawiam
PC

ThinkPad 600x