Re: ATI FireGL X1 vs. Radeon9700Pro

Autor: Radek K. <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 20:27:52 MET DST

Teo wrote:

> Witam
> Mam okazje nabyc karte ATI FireGL X1 256MB (AGPPro - mam), albo za troszke
> wiecej ATI Radeona 9800Pro 256MB.
> Karta bedzie sluzyla oczywiscie do grania :]
> Teraz pytanie. Czy FireGL bedzie szybszy od Radeona9800 - chodzi o nowe
> gry, ktore wymagaja mocnej karty: Far Cry, HL2. Oplaca sie kupic ta karte?
> W koncu jest tansza od Radka.

A bez zmiany BIOS-u Catalysty da sie do niego zainstalowac? Bo wydaje mi sie
ze najnowsze sterowniki do tej karty na stronie ATI to na pewno nie sa
Catalysty. Jesli chcesz grac to pewnie sie okaze, ze problemy z grami sa mniej
wazne niz problemy z programami uzytkowymi przy tej karcie i sie bedziesz
wkurzal, ze ci gry nie dzialaja tak jak powinny.