Re: (dlugie) pł.gł. EPOX RDA3+ tego jeszcze nie bylo

Autor: muzzy <muzzy121_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 20:24:54 MET DST

> Użytkownik "Grzegorz Golinczak" <greq24wroc.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:c6lc91$pg$1@inews.gazeta.pl...

> zmieniam

> "Kazda wystarczająco wysoko rozwinieta technologia nie rozni sie
> niczym od magii" ;)
> U mnie wystarczy wejsc do biosu i zapisac zmiany bez wprowadzania
> jakichkolwiek zmian ;).

> Bartony ?... od 40-go tygodnia ich produkcji.
> Dane o serii i tygodniu produkcji znajdziesz na tabliczce ponizej rdzenia.

> Nic bardziej mylnego. Ja tam sobie chwale mojego Bartona
> z zablokowanym mnoznikiem.
> [...]
Macie BARTONA któremu nie da się zmienić mnożnika ??
Akurat bardzo wielu moich znajomych (i ja) kupiło w różnych momentach
Bartona 2,5 + nForce2
W jednym przypatku wystąpiła potrzeba zmiany napięcia do 1.675
Wszystkie chodzą na 3200+
Mnożnik można zmiejszać w dół , a wgóre da rade zmienić do 11,5 i 12,0
Potem zmienia wartości procka do 1200 czy jakoś tak smiesznie