Ktoś może kręcił sobie stare Celeronki 333 ??

Autor: muzzy <muzzy121_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 20:22:43 MET DST

Mam wielką prośbe. Jeżeli ktoś z was zajmował się męczeniem tego procka,
prosiłbym o udzielenie mi następujących informacji. Ocz. chodzi o to aby
smigał na 500 Mhz :)
1. Jakiego używaliście chłodzenia??
2. Mój odpada prz 500 Mhz jak odpale windoze. Zmieniałem napięcie ale
tylko do 2.4 V Jak dużo moge zmienić to napięcie żeby celek śmigał
stabilie i żeby go przy okazji nie spalić? :)
3. Jeżeli posiadacie jakieś materiały na temat overclockingu tego
procka, prosze o wysłanie na mój e-mail lub o wysłanie ich na grupe