Re: (dlugie) pł.gł. EPOX RDA3+ tego jeszcze nie bylo

Autor: muzzy <muzzy121_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 20:11:42 MET DST

> Witam
>
> Juz brak mi sił do tej płyty. Od samego początku mam z nią same problemy,
> chociaż z opini na jej temat raczej wynika ze trafil mi sie pechowy
> egzemplarz.
>
> Zaraz po złożeniu komputera (jakies 2 miesiące temu) i uruchomieniu go
> przywitał mnie komunikat " Ustawienia OC zawiodły, należy zmienic ustawienia
> w BIOSie i zapisac zmiany" (dowolne tlum. z ang.). Pomyślalem: Jakie OC?? Nie
> bawilem sie ustawieniami domyslnymi dla Procka (wlasciwie liczylem na to ze
> [...]

Cóż, posiadam identyko płytke. Umnie śmiga lux. Jeżeli mógłbym coś
podpowiedzieć , proponuje
1. Sprawdzić wersję BIOS-u i poszukać nowszej.
2. Może bateria, jeżeli jest uszkodzona , mogą pojawiać się błędy
Checksum error.
3. Ja np. wymianiłem kość bios-u na większą żeby wcisnąć na nią logo.
Może EEPROM jest uszkodzony.
4. Jeżeli to nie pomoże zwrócić się do servisu, o wymiane sprzętu.

Życze powodzenia