Re: Karta dzwiękowa PCMCIA

Autor: Marek N. <marek.n.delete_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 18:55:50 MET DST

Witam!
Ten laptop ma USB, co wiecej ma wbudowana karte muzyczna
niezlej jakosci:) Ja tylko mysle nad mozliwosciami dolozenia drugiej ...
Bede mial okazje pobycia troche DJ'ejem, a komputer moze zastapic
w konsole do miksowania jak ma dwie karty dzwiekowe.
Stad moje pytanie:) Covox wiec nie wystarczy, ale musze przyznac,
ze ktos mial swietny pomysl z tymi rezystorami ... niezle!
Szukalem kart na USB i znalazlem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=26901223 wyglada niezle.
Osobiscie wolabym zlozyc jakiegos stacjonarnego PCta, dedykowanego
do tej roboty (zadnych bajerow, zwykla grafa, dwa np. SBLive'y, procek
ok 1GHz), ale na razie to bedzie robota "mobilna":)
Z jedna karta tez mozna grac, ale nie ma takich mozliwosci jak w przypadku
dwoch kart:)))

Pozdrawiam,
Marek