Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: Velandil <irynaqvy_at_tnmrgn.cy>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 02:14:39 MET DST

D'hoine ;) x4y4 rzekl w <news:canesj$47v$1@nemesis.news.tpi.pl> co
nastepuje:

> pozwole sobie wyrazic odmienne zdanie:
> Mozilla to najszybsza przegladarka z jaka sie spotkalem. Bije na leb na
> szyje IE i IMHO Opere.

ja tutaj zaprotestuje:) opera posiada *wszystkie* cechy ktore
wymieniles. Osobiscie uzywam opery 7.51 i uwazam ze jest niemal
idealna:)
Z kolei mozille testowalem sobie u kumpla... ja w sumie nie widze roznicy
pomiedzy opera, a mozilla - obie przegladarki sa naprawde
swietne. Faktem jest, ze duzym plusem Moziili jest, ze to OpenSource...

pozdr
vel