Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 18:09:23 MET DST

> Z kolei mozille testowalem sobie u kumpla... ja w sumie nie widze roznicy
> pomiedzy opera, a mozilla -

oki to sprobuj otworzyc link pod Opera ze strony
http://www.lionetwork.net/modules.php?name=Bittorrent&d_op=viewdownload&cid=
1&orderby=dateD nie manewrujac wielkoscia defaultowych fontow.
Wiem, ze to nie wina Opery ale czy to od przegladarki nie oczekujemy by byla
webmasteroidiotoodporna?
Zgadzam sie calkowicie, ze lepiej miec wszystkie wiodace przegladarki
istniejace na rynku i uzywac tej, ktora sie spisuje najlepiej w danych
warunkach.
    A tak w ogole to chyba wszyscy cenimy sobie wolnosc wyboru niezaleznie
czy to bedzie kombajn IE+OE czy Mozilla czy Opera wszak nawet poczciwy Lynx
spisuje sie doskonale w srodowisku znakowym, lepiej i szybciej od wszystkich
graficznych przegladarek razem wzietych.

zdrowia
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow