Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 20:23:14 MET DST

> Mozilla
> jest trochę mułowata - ładuje się długo, nie jest demonem szybkości, ale

pozwole sobie wyrazic odmienne zdanie:
Mozilla to najszybsza przegladarka z jaka sie spotkalem. Bije na leb na
szyje IE i IMHO Opere.
Dla przykladu zrob sobie eksperyment, otworz sobie strone www i wybierz
"zapisz jako" jakis program, powybieraj sobie troche katalog przeznaczenia i
oki. Jak zauwazysz Mozilla w trakcie gdy Ty sobie otwierales folder
przeznaczenia juz czesc programu sciagnela.
Druga istotna dla mnie rzecz otwierasz jedna strone klikasz na hiperlink
otwiera Ci sie druga strona, trzecia, dajesz wstecz i blyskawicznie masz
dostep do poprzedniej. W IE dziala ten mechanizm raz na 4 razy. IE sciaga
poprzednie strony na nowo.
Klikam w IE w jakis hiperlink i slysze jak mi HD rzezbi w Mozilli w tej
samej syuacji tego nie ma!
Rewelacyjny system nowych paneli czyli w jednym okienku sa zakladki ktore
mozna latwo i przyjemnie otworzyc, wiem w Operze tez jest taka metoda i
chwala Operze za to!
Ktos powie sciagne sobie nakladke myIE i tez bede mial to samo. Zgadzam sie,
jednak szybkosci IE taka nakladka nie poprawi, silnik wszak pozostaje ten
sam.
Konczac ten nudnawy zachwytopodziw ;-) przytocze jeszcze jeden argument moze
i najwazniejszy wg mnie
Mozilla jest produktem OpenSource tworza ja rzesze Rzeszowian i przemysl z
Przemysla i dlatego kazdy bug tak jak w Linuxie, ktory zostaje odkryty jest
szybko latany. He zajrzyj do BugTraga i zobacz ile uwag do produktow M$
pozostaje na dlugo bez echa.
uff i tyle ;-)

zdrowko i gratuluje wszystkim, ktorzy dotrwali do konca
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow