Re: ibm 600 problem z błedem:(

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 21:52:28 MET DST

Proces cudza <cudzaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> mam laptopa ibm 600 (2645410) i wywala mi bład 41 301 w jednej lini , wogle
> niewiem jak go ugryżć ,czy jako jeden czy też jako dwa , przypominam ze jet on

To może być jeden z błędów klawiatury. Spróbuj podłączyć zwykłą zewnętrzną
klawiaturę do gniazdka PS/2. Wczesńiej możesz sprawdzić czy da się wejść do
menu konfiguracyjnego (przytrzymać F1 i włączyć komputer). Jeśli tak, to
wybierz w tym menu (Easy Setup) pozycję Test. Później naciśnij CTRL+A
(Advanced Diagnostics). Naciśnij ESC. Sprawdź, czy wszystkie klawisze
działają.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze