Re: ibm 600 problem z błedem:(

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 22:07:51 MET DST

Proces cudza <cudza@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Dzięki za odpowiedz, klawisze dzialaja ale nie wszystkie ,tzn dokladnie dwa
> maja problem ,ale przy mocniejszym wciskaniu zalapują .Rozebrałam laptopa i
> okazalo sie ze byl on kiedys zalany,na folji jest bialy nalot w niktorych
> miejscach jest go nawet sporo ,niebardzo wiem jak go zczyscci ,spirytusu sie
> boje ze wzgledu na delikatność gumek pod kalwiszami, kombinacja ctrl+a nie
> bardzo dzialal ale ctrl+k to trafiony tes klawiatury,niestety blad dalej
> wystepuje ,raz znikl przy starcie ale potem juz byl dalej :(,moze ma ktos

Może być tak, że jakiś klawisz się blokuje jako wciśnięty bo ma wgniecione
te blaszki otaczające gumki. Wtedy mógłby wyskoczyc błąd klawiatury.
Spróbuj też wyciągnąć taśmę klawiatury i włożyć ponownie po ewentualnym
przeczyszczeniu. Możesz użyć izopropanolu, nie powinien rozpuścić gumek.
Jak użyjesz etanolu na waciku to też się nic nie stanie.

Jeśli to nie pomoże to zostanie serwis, który jest w stanie zlokalizować
usterkę po serii testów. Spytaj wcześniej ile będzie kosztowało
diagnozowanie...

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze