Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 20:03:08 MET DST

Użytkownik Krzysztof Gościmiński napisał:
> Uzywacie Mozilli? Jak ją oceniacie? A może jest coś lepszego? Z konieczności
> muszę używać innego programu niż IE bo system mi się wali (jakis konflikt z
> Neostradą).

Zależy, co najbardziej cenisz w przeglądarce internetowej. Jak dla mnie
jest OK, używam jej i wolę ją od Galeona czy Konquerora. IE pamiętam z
zamierzchłych czasów, ale jak znam życie niewiele się zmienił. Mozilla
jest trochę mułowata - ładuje się długo, nie jest demonem szybkości, ale
za to poprawie renderuje strony WWW, dzięki licznym pluginom obsługuje
javę, flasha i inne wynalazki. Nie zapominaj, że Mozilla to kombajn -
oprócz przeglądarki stron jest jeszcze program do newsów i poczty,
książka adresowa i edytor stron.

Pozdrawiam, Gabriel