Re: Verifying DMI Pool Data?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 20:09:29 MET DST

Uzytkownik "looser" <slackfan@op.pl> napisal w wiadomosci
news:2j84fnFqc6k8U1@uni-berlin.de...

> Czy jesli go nadpisze to bedzie ok, czy to jakis glebszy problem?
> Bo jesli chodzi o BIOS to moge w nim wszystko ustawiac i jest ok.
> Pozatym jak mam go nadpisac jesli nawet z dyskietki nie bootuje?

 W wielu plytach glównych program flaszujacy jest juz w plycie glównej.
Podczas startu (jeszcze "sporo" przed ekranem z "Veryfing DMI Pool Data")
trzeba wcisnac odpowiednia kombinacje klawiszy (bedzie opisane w instrukcji,
albo szukaj na ekranie powitalnym tekstu w rodzaju "to enter BIOS flash
utility press ..."). Potem poprosi cie o dyskietke z biosem, wyswitli lite
dostepnych (jesli na dyskietce wiecej niz jeden), ty wybierasz który i plyta
sama juz zrobi reszte (przeflaszuje biosa, wyszysci CMOS, zrestartuje
kompa).