Re: AVI odtwarzanie

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 20:05:56 MET DST

Użytkownik "oluś" <oluzWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:04c1.00000dcc.40cf20a5@newsgate.onet.pl...

> mam celerona 300 mhz, 4mb VGA S3, 96 ramu, dysk 30gb chodzą mi aviki i
mpegi,
> ale problem pojawia się w momencie gdy ładuje napisy dźwiek zaczyna mijać
sie z
> obrazem, film bez napisów chodzi ok. aje też nie zawsze....
>
> odtwarzam an vplyerze, bestplayer, allplayer itd. mam janowsae divx-y
wszytsko
> skonfigurowane japrawdopodobniej ok
>
> co potrzebuje dokupić z mienić w sprzęcie zeby filmy chodziły?

proponuje powtórną nauke czytania i pisania:)
sorry, ale sie nie da zrozumieć "janowsae" "japrawdopodobniej" "z mienić"

spróbuj ffdshow-> zakładka subtitles. (w pole katalogu wpisać "." kropke i
zaznaczyc letterbox 4:3)
(i wyłaczyc napisy w playerze!)
http://athos.leffe.dnsalias.com/ oczywiscie najnowszy.
pomysl tez nad zakupem jakiejs karty typu np. gf 2 mx 400