Re: Verifying DMI Pool Data?

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 16:39:44 MET DST

trendy wrotkom mowimy nie. dnia wto 15. czerwca 2004 12:42 Michal
Kwiatkowski w artykule <camjqh$i8s$1@mamut.aster.pl> napisal na
pl.comp.pecet:

> Uzytkownik "looser" <slackfan@op.pl> napisal w wiadomosci
>
> walniety bios.

bez wyglupow - to raczej nie jest kwestia biosu tylko po prostu nie moze nic
przeczytac z dysku/urzadzenia, z ktorego chce bootowac.
Co prawda pierwszy raz slysze o napisie 'Building DMI Pool', ale tak czy
inaczej sprawdz dysk w innym kompie, a najpierw sprawdz, czy w biosie nie
masz ustawionego bootowania z - powiedzmy - USB albo czegos tam innego.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam