Dell C610 + Switch Surecom =/= siec...

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 23:14:32 MET DST

Niestety :-/

Mam ja sobie (choc nie jest moj), notebook'a Della C610 - PIII 1GHz, 256
RAM'u sieciowka 3com'a.

Mam w domu jeszcze dektopa i innego notebook'a - oba polaczone do switcha
i dopeiro do modemu kablowego.

I w tych kompach jest cacy - wszystko jest ok, ale przy podlaczeniu tego
Della mamy:

Sieciowka (notebookowa) --> modem kablowy (Motorola SB4100) [bez
posrednictwa switcha] => dziala.

Inny Komputer --> Switch Surecom EP-805SX --> modem kablowy (Motorola
SB4100) => dziala

Sieciowka (notebookowa) --> Switch Surecom EP-805SX --> modem kablowy
(Motorola SB4100) => NI KIJA!

Autentycznie nie rozumiem :-/

Albo ten switch jest do dupy (co jest mozliwe, ale dziwne, bo juz na
roznych sieciowkach pracowal), albo sam juz nie wiem :-///
Moze jeszcze jakis pomysl?...

Rozumiem, ze moglby byc problem z dostepem do netu (za malo IP - ale to
niewazne), ale on sie nawet nie chce polaczyc z tym switchem! Niby probuje
(kilka razy pika diodami) i na tym sie konczy.

Jakis pomysl?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055