Re: Dell C610 + Switch Surecom =/= siec...

Autor: Friko <apba_at_NO_SPAMo2.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 20:03:24 MET DST

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@acn.waw.pl> napisał w wiadomości
news:cal4a5$4et$1@mamut.aster.pl...
> Niestety :-/
>
> Mam ja sobie (choc nie jest moj), notebook'a Della C610 - PIII 1GHz, 256
> RAM'u sieciowka 3com'a.
>
> Mam w domu jeszcze dektopa i innego notebook'a - oba polaczone do switcha
> i dopeiro do modemu kablowego.
>
> I w tych kompach jest cacy - wszystko jest ok, ale przy podlaczeniu tego
> Della mamy:
>
> Sieciowka (notebookowa) --> modem kablowy (Motorola SB4100) [bez
> posrednictwa switcha] => dziala.
>
> Inny Komputer --> Switch Surecom EP-805SX --> modem kablowy (Motorola
> SB4100) => dziala

> [...]

Witam serdecznie.
W zwiazku z powyzszym mam malutkie pytanko.
Moze zetknales sie przypadkiem z takim problemem i mozesz pomoc.

Mam starego nooteboka z karta PCMCIA Xircoma (lan + modem) i ni diabla nie
komunikuje mi sie z modemem SB5100 Motoroli

Siec z innym kompem dziala, a po zmianie ustawien na "uzyskaj IP" no i
zmianie kabla na nie crosowany niby widzi siec , lampka sie swieci, ale
internetu brak.
Moze jakis szczegolik o ktorym nie wiem.
System W98se
                            Pomocy, wprawdzie po USB hula ale potrzebujje
netu w odl ok 30m no i jest problem.
Pozdrawiam PawelB