Re: Jaki LCD 15 cali ???

Autor: Pawel S <pawel_at_xxx.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 09:50:32 MET DST

On Sun, 13 Jun 2004 21:39:16 +0200, Tomasz Jurgieleiwcz wrote:

> Oprócz gwarancji zainteresuj się parametrami, których się nie
> definiuje w parametrach. Np jakość podświetlenia - ewentualne plamy,
> przebarwienia, ostrosć w innych rozdzielczościach niż naturalna,
> zachowanie monitora po przekroczeniu zalecanych częstotliwosci pracy
> (dotyczy interfejsu analogowego), zakres regulacji jasności i
> kontrastu, zachowanie przy zmianach trybów video itd...
>
> Poza tym na rynku jest masa szmelcu, nie śpiesz się.

Ty chyba zapomniałeś że LCD pracuje najlepiej w jednej rozdzielczości, w
jednej częstotliwości odświeżania. Jak zmienisz parametry to nigdy nie
będzie tak dobrze widać jak w tych zalecanych. Jak lubisz ciągle
zmieniać rozdzielczość, bo lepszy jest CRT.

Co ma do rzeczy interfejs ? Bo nie rozumiem ? Analogowy interfejs sie
niczym nie różni od cyfrowego dla mnie. Różnice są praktycznie nie
zauważalne przy dobrych monitorach !

Pozdrawiam Paweł S.