Re: Jaki LCD 15 cali ???

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 21:39:16 MET DST

>Zainteresuj się monitorami iiyama, bo jako jedyny daje 3 lata gwarancji
>na wszystko (nie wiem jak teraz jest, ale pewnie tak). Reszta producentów
>daje np. 1 rok na matryce a na reszte 3 lata.

Nieprawda. Większość liczących się na rynku LCD producentów poza
"wynalazkami" daje 3 lata gwarancji na wszystko.

Oprócz gwarancji zainteresuj się parametrami, których się nie
definiuje w parametrach. Np jakość podświetlenia - ewentualne plamy,
przebarwienia, ostrosć w innych rozdzielczościach niż naturalna,
zachowanie monitora po przekroczeniu zalecanych częstotliwosci pracy
(dotyczy interfejsu analogowego), zakres regulacji jasności i
kontrastu, zachowanie przy zmianach trybów video itd...

Poza tym na rynku jest masa szmelcu, nie śpiesz się.

--
Tom
Pełna oferta NEC