Re: Jaki LCD 15 cali ???

Autor: Pawel S <pawel_at_xxx.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 12:40:05 MET DST

On Sat, 12 Jun 2004 20:39:57 +0000, kwak wrote:

> [...]

Większość nowych LCD ma już czas reakcji poniżej 25 ms, a to już
jest naprawdę dobry wynik. Powyżej 25 ms to już lekko smuży, ale jest to
trudne do zauważenia dla zwykłego komputerowca.

Zainteresuj się monitorami iiyama, bo jako jedyny daje 3 lata gwarancji
na wszystko (nie wiem jak teraz jest, ale pewnie tak). Reszta producentów
daje np. 1 rok na matryce a na reszte 3 lata. Sam mam taki monitor i
jestem zadowolony.

> zakupilem wlasnie philipsa 150c , czas reakcji 25ms , niby zadna rewelacja
> ale zadnych wad narazie nie dostrzegam. w grach sprawdza sie bardzo dobze,
> nie ma zadnego smuzenia. ma w miare dobre kąty widzenia 150/150. jedna zecz
> mi sie troche nie podoba, jak dla mnie jest troche za jasny obraz
> (przeszkadza jak jest ciemno w pokoju). wedlug mnie monitor jest godny
> polecenia, a cena (jak na lcd niewiele) jakies 1550zl.

Ja mam u siebie taką fajną opcje że w dzień ustawiam sobie taki tryb
dzienny (jasny obraz), a w nocy inny tryb (ciemniejszy obraz), do filmów
mam też inne ustawienia :) Może u Ciebie też tak jest ?

Pozdrawiam Paweł S.