Re: Jaki LCD 15 cali ???

Autor: kwak <m.kwak_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 22:39:57 MET DST

Użytkownik "Piotr Sala" <wksz2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:caetph$sbc$1@news.onet.pl...
> Witam ! Chciałbym kupic monitor LCD 15 cali, ale wiem że niektóre monitory
> niskich cenach maja długie czasy reakcji matrycy - obraz sie rozmywa przy
> graniu czy oglądaniu filmów. Jaki monitor byście polecili, o w miarę
> przystępnej cenie i pozbawiony w.w. defektu ? (Philips ???)
>
> Pozdrawiam !!!

witam
zakupilem wlasnie philipsa 150c , czas reakcji 25ms , niby zadna rewelacja
ale zadnych wad narazie nie dostrzegam. w grach sprawdza sie bardzo dobze,
nie ma zadnego smuzenia. ma w miare dobre kąty widzenia 150/150. jedna zecz
mi sie troche nie podoba, jak dla mnie jest troche za jasny obraz
(przeszkadza jak jest ciemno w pokoju). wedlug mnie monitor jest godny
polecenia, a cena (jak na lcd niewiele) jakies 1550zl.
kwak