Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: Daniel H. <heland_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 22:51:49 MET DST

> moze niektorzy uwazaja sie za specjalistow, inni nie, ale ZADEN/NA Z
> NICH nie pisze tutaj, by rozwiazywac problemy PROGRAMOWE!!!!
> TA GRUPA ODNOSI SIE DO SPRZETU KOMPUTEROWEGO!!!
> nie ty tworzysz zasady tej grupy. piszac tutaj powinienes sie im
> podporzadkowac. ze tego nie zrobiles nie dziw sie, ze nie wszyscy sa
> poblazliwi.

czy jestes pewny na 100% ze to jest problem systemowy a nie sprzetowy?
czy nie moze byc tak, ze np transfer kieszeni z USB 1.1 jest za niski i
dlatego przerywa? (taka moja teoria laika)
albo ze jest uszkodzona tasma, albo port USB?

czy to nie sa problemy sprzetowe?

wiec chyba moje pytanie mozna zakwalifikowac do tej grupy jak i winnt
wiec nie przesadzajcie, ze ntg