Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: Daniel H. <heland_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 22:45:46 MET DST

> nie oczekuj odpowiedzi co dokladnie zrobic, bo bledy STOP maja taka
> specyfike, ze moze je powodowac gro rzeczy. wiekszosc z nich zostala
> wymieniona w artykule ms, ktory ci podeslalismy.
> proponuje rowniez odwiedzic stronke www.annoyances.org i
> www.experts-exchange.com (pisze z pamieci)
> ja stawiam po prostu na niedoskonalosc systemu windows, ktory bardzo nie
> lubi niestandardowych rzeczy. linux zapewne by poszedl bez problemu.

nie znam sie na bledach, nie jestem informatykiem, informacje o tych bledach
szczerze mowiac duzo mi nie mowia
zadalem pytanie i liczylem na to, ze ktos kto mial podobny problem,
lub ktos znajacy sie na tym odpowie mi w jakis praktyczny sposob:
sprawdz kable, zainstaluj sterownik, itd
lub na odpowiedz jaka Ty udzieliles "windows jest za glupi na to"
i tyle, a spotkalem sie tylko z przemadrzalymi pseudoznawcami
ktorzy potrafia tylko powiedziec poszukaj na google