Re: VIA693A i paskudne dzialanie IOQD

Autor: Zeb Corpse <zebcorpse_at_interia.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 15:50:34 MET DST

Zeb Corpse <zebcorpse@interia.pl> wrote in
news:Xns9504D51193CF1zebcorpseinteriapl@127.0.0.1:

> Witam,
>
> Po padnieciu mojego starego BX, zastapilem go stara plyta mojego brata
> oparta na VIA693(plus686A). [...]

Pozwole moze sam sobie odpisac, bowiem zainteresowalem sie jeszcze mala
opcja w Biosie pod tytulem: Concurency PCI/Host. Jej Wylaczenie
stabilizuje komputer przy wlaczonym IOQD i interleave pamieci - nie ma
juz bledow przy transferze plikow, a transfer pamieci wzrosl do okolo
600-700 MB/na. Ale czuje sie jak na bombie - siedzac przy takim
komputerze - jak przez tydzien pracy non-stop nie nie sadzie - to to
bedzie wlasciwie rozwiazanie. Przy takich wrednych bledach w transferze
dyskowych wszystko potrafi wyleciec z hukiem w powietrze (a WindXP raz
juz sobie sama zmienila klucz w ten sposob... ;)

Zeb Corpse.