Re: Plamy/smugi na wyswietlaczu lcd?

Autor: von_Kowal <von_Kowal_at_(at)poczta.usuń_to.onet.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 15:50:02 MET DST

Fujitsu -Siemens ma syfiasty serwis sam kiedyś wojowąłem z nimi z cała serja
notebooków Serji Amilo A które po prostu przegrzewaly się niemiłosiernie ...
nonstop się wieszały ... do tego pękały na nich obudowy klawiatury ....
(przy krawędziach) i wycierąły sie kalwisze .... Co raczej nie jest
normalnym zużyciem dla sprzętu połrocznego. teroetycznie mają tę swoją
infolinię która sie wogóle nie zna i zlewa wszystkich sprzedając banały.
Teoretycznie maja tez serwis door to door 24 h .... co jest całkowita fikcja
bo nigdy RAM Service który zajmuję sie naprawa tego sprzętu nie wyrobił się
w terminie. Dodktkowo nie byli w stanie usunać uszkodzeń i zrzucali na
klienta ... Sprzęt ten był mało wykorzystywany ... bo własciwie nie szło z
nim pracować ... nasi prawnicy któży dostali te kwiatki ... woleli stare
desktopy bo jak tu pracować jak komputer się wiesza w kółko. Jeżeli mogę ci
cos poradzić daruj sobie infolinię ... wyslij bezpośrednio pisemko ....
opisz usterke ... podepnij wszystkiekopie wszystkich paierów które masz ..
gwarancja fakt, Postrasz zwrotem sprzętu ... federacją konsumenta. To na
nich rzeczywiscie działa ... u nas zmobilizował sie co pokrzywdzony dział
prawny ... specialiści ... poszły pisma i nagle Fujitsu dostało takiego kopa
że wymieniali cały sprzęt w podskokach dostalismy nowe mocniejsze
egzemplarze

Pozdrawiam

Użytkownik "Marcin Pałka" <mar_10.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> Posiadam notebooka Fujitsu-Siemenes. Ostatnio zauwazylem na srodku dolnej
> krawedzi ekranu lcd widocznych jest kilka smug/cieni. Smugi ukladaja sie
> jakby pod sinusoide, na przemian normalnie i "garb" smuga. Patrzac pod
katem
> wyglada to jakby matryca lcd byla pofaldowana. Dzwonilem do helpdesku
Fujitsu

http://www.gazeta.pl/usenet/