Re: 3COM 3C905B-TX FastEtherlink XL

Autor: Ryżu <ryzu_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 17:04:46 MET DST

Po drugiej stronie kabla wszystko gra i kabel też ok bo kupiłem nową
sieciówke i jest ok.
Rozważałem też wtyczkę ale od strony karty, ale nic przy kompie w momencie
awarii nie mieszałem.

Napewno jest jakiś programik sprawdzający kartę, ale podpowiedzcie mi jaki
bo jakoś mi nic nie wpada, a karta choć stara to bije wszystkie nowe
sieciówki jakie mi przez łapy przeszły, więc mi jej szkoda.

Użytkownik "Ryżu" <ryzu@o2.pl> napisał w wiadomości
> Karta sieciowa jak w temacie.
> Problem polega na tym że króregoś pięknego dnia przestała świecić dioda
LINK