Nagrywarka ASUS CRW-5232AS QuieTrack - jestem prawie zdecydowany

Autor: BestSeller <best.sellerNO_at_SPAM.op.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 16:50:34 MET DST

Witam!

Jak w temacie - jestem juz praktycznie gotowy do zakupu nagrywarki ASUS CRW-5232AS
QuieTrack. Postanowilem jednak napisac na grupe, gdyz jak widac, nie zalezy mi na
oszczedzeniu 10 czy 20zl, ale na dobrej nagrywarce, ktora mi posluzy.

Najwazniejsze dla mnie jest:
- to, zeby nagrywarka szybko sprawdzila rodzaj plyty - w poprzednim modelu (Sony)
musialem czekac przed nagraniem, czyli wpisaniem tytulu plyty i ostatecznymi
ustawieniami okolo 30 sekund.
- overburning
- nagrywanie plyt 99min
- oczywiscie niezawodnosc, ale wiem, ze moze byc trudno w tej materii cos konkrentego
powiedziec
- odczyt/zapis danych subkanałowych
- odczyt/zapis CD-Text
- DAO-RAW 96

Sredniio wazne:
- glosnosc pracy
- dolaczone oprogramowanie (nie uzywam piratow) - planuje kupic wersje Box z kilkoma
ciekawymi programami:
http://cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=220&page=Features (sekcja Software w
polowie strony)

Mniej wazne sa dla mnie:
- predkosc zapisu (do tej pory mialem 24x i bylo OK)
- wyglad
- wymiary

Jestem po przejrzeniu tej tabelki:
http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=3347184729, oraz recenzji, do
ktorej dwa linki podalem powyzej.

Mysle nad zakupem na Allegro (z fakt. VAT na firme), cena to 155zl. Natomiast jestem
sklonny zaplacic wiecej za nagrywarke, byle dawala wieksze prawdopodobienstwo
bezawaryjnej pracy oraz miala wszystkie najwazniejsze dla mnie parametry wymienione w
pierwszej liscie.

Oczywiscie jestem takze po poszukiwaniach w archiwum tej i innych polskich grup i
zauwazylem, ze o tej nagrywarce (zakladajac podanie symbolu) nie jest powiedziane
wiele, wiec moze warto to zmienic?

Bede bardzo wdzieczny za uwagi od uzytkownikow tej nagrywarki i od osob zajmujacych
sie zawodowo hadrwarem.

Pozdrawiam
BestSeller