Prośba do posiadaczy dżojstika Logitech WingMan Force (już nie produkowany)

Autor: Robert Ługowski <rlugow_at_polbox.com>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 16:49:49 MET DST

Witam,
Mam prośbę do wszystkich, którzy korzystają z tego urządzenia (dla
pewności podaję link do zdjęcia, żeby nie było wątpliwości o co chodzi:
http://www.joystickreview.com/images/logitech/wingmanforce.gif
Jako, że nie grałem ostatnio, pożyczałem to po różnych znajomych, i w
końcu wrócił do mnie bez zasilacza (a skleroza moja straszna jest, więc
nie pamiętam, komu ostatnio pożyczałem, a nie chcę robić afery). Teraz
naszło mnie, żeby pograć sobie w X-wing Alliance (żeby przypomnieć sobie
te klimaty przed wyjściem dodatku do Star Wars Galaxies - Jump to
Lightspeed), ale bez zasilacza to raczej się nie da. Pytanie brzmi:
Czy na zasilaczu do tego dżojstika jest jakaś tabliczka z parametrami,
która pozwoliłaby mi kupić zamiennik (przydałoby się napięcie, natężenie i
polaryzacja?). Bo w to, że znajdę kogoś, kto mi taki zasilacz odsprzeda,
to raczej nie wierzę...

Dziękuję z góry i pozdrawiam,
Robert Ługowski