pomoc - element do lutowania

Autor: Przem <pkrol_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 02:32:36 MET DST

Witam
Mam prosbe. Przez katastrofalna nieuwage, podczas zdejmowania radiatora z
proca, wydlubalem sobie z plyty glownej element.
Problem w tym ze nie wiem co to za element.
zrobilem fotke tego miejsca
http://www.izoo.krakow.pl/~pkrol/element/element.jpg
Jak by ktos mogl mi powiedziec co powinienem wlutowac w miensce L3 bede
bardzo wdzieczny. Ten L3 byl taki sam jak L1 i L2 (sprawdzalem na sprawnej
plycie).
Czy mozna takie male elemenciki kupic w Polsce (to chyba cewki nie?)
Jesli nie to co wlutowac tam w zamian??

Pozdrawiam

        Przem