Zasilacz, troche niskie napiecie 3.3V

Autor: Ron Obvious <ron.obviousNIECIERPIESPAMU_at_interia.pl.invalid>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 02:41:15 MET DST

Czy jest mozliwosc zaingerowania (a jezeli jest to czy ktos robil cos
takiego i ma doswiadczenia) w zasilacz i podbicie delikatnie napiecia 3.3V,
u mnie jest 3.17 a to troche malo i pod pelnym obciazeniem np. Prime95
wywala po chwili blad. Zasilacz to feel 300w esp sp4 v 2.03, nie jest to
szczyt techniki (kupilem szybko bez zastanawiania sie zbytniego zraza po tym
jak padl mi megabajt) W sumie inne napiecia sa w normie i dosc dobrze je
trzyma. Z tego co pamietam, to w zasilaczach AT byly takie oporniki nastawne
a w ATX jak to jest rozwiazane?

Pozdrawiam!