Co jest z Raid SATA? - pecet wylacza sie przy probie instalacji (srednie)

Autor: QwiateQ <qwiateqWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 02:23:48 MET DST

Witam,

mam prosbe o pomoc, mozliwie szybka, dotyczaca problemu z instalacja systemu
(win 2000) a wlasciwie czegokolwiek na maszynie pracujacej z dyskiem pod RAID
SATA jest to WD 80 8mb podlaczany jak wyzej do plyty epox (niestety w tej
chwili nie mam dostepu do modelu, lecz wszystko jest nowe). Przy zgrywaniu
jeszcze dziala ale gdy chce cokolwiek wlaczyc wylacza sie i piszczy zmiennym
tonem (cos w stylu syreny) nie mam jeszcze doswiadczenia jezeli chodzi o RAID.
IMHO to jest dysk, wylacza sie przy probie instalacji lub nawet zdarzylo sie
przy zwyklym przegladaniu katalogow, na moje dostep do danych, ale moge sie
mylic. System postawiony wczesniej przez skladajacy serwis (win XP - juz sa
problemy - ochrona w stlu scandisk wykasowala pewne pliki z katalogu system i
juz sie nie laduje) nie byl modyfikowany. pamieci ddr 256 400; lite-on;
radeon, dzwiek zintegrowany ale nie wydaje sie zeby cokolwiek z tego bylo
przyczyna

Bylbym wdzieczny za jakakolwiek pomoc i porade lub nawet teorie.

Pozdrawiam
Dzieki z gory
QwiateQ