Re: Co jest z Raid SATA? - pecet wylacza sie przy probie instalacji (srednie)

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 13:34:20 MET DST

"QwiateQ" <qwiateqWYTNIJTO@op.pl> wrote:

> mam prosbe o pomoc, mozliwie szybka, dotyczaca problemu z instalacja
systemu
> (win 2000) a wlasciwie czegokolwiek na maszynie pracujacej z dyskiem pod
RAID
> SATA jest to WD 80 8mb podlaczany jak wyzej do plyty epox (niestety w tej
> chwili nie mam dostepu do modelu, lecz wszystko jest nowe). Przy zgrywaniu
> jeszcze dziala ale gdy chce cokolwiek wlaczyc wylacza sie i piszczy
zmiennym
> tonem (cos w stylu syreny) nie mam jeszcze doswiadczenia jezeli chodzi o
RAID.

To na 99.9% nie ma nic wspólnego z raidem.

Zazwyczaj wyłączenie + syrena -> znaczy że procesor się smaży.
Zwłaszcza jeśli to jest AMD z Nforce2.

Napisz jaki jest to procesor i płyta.

Obstawiam źle założony radiator (odwrotnie ? :), brak pasty lub
uszkodzony procesor.

Nie sugeruj się temperaturą podawaną przez bios. Ta jest z czujnika
pod procesorem. Płyty na Nforce nie potrafią bezpośrednio odczytywać
temperatury z diody w procesorze, ale właśnie taki alarm uruchamiają
na podstawie odczytu bezpośrednio z procesora.