Re: Kompletuję PC: SATA, LCD, UPS, itp.

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 20:06:24 MET DST

Dnia pewnego pojawił się post od Zbyszek <zetzzet@poczta.onet.pl>:
> P4 - wieksza przepustowosc pamieci.

Tzn.? Szybsza komunikacja CPU-RAM? Większy cache?

I czy faktycznie nie będzie takiej wtopy jak z Celeronem? Nie chciałbym
tego powtórzyć :(

> Ewentualnie mozesz kupic Athlona 64 w nadzieji, ze juz niedlugo bedzie Win
> 64bity i producent Twojego softu udostepni 64bitowa wersje ;)

Nie, na to nie liczę.

> tez jakis Samsung, wiesz porady sa ogolnikowe, bo i pytanie ogolnikowe, a
> dokladniej to napisz czy masz budzet no-limit, czy limitem jest rozsadny
> wspolczynnik cena/to_co_otrzymujemy, z ew. poprawka na +1000 zl jako granica
> tolerancji, bo z kontekstu pytania to juz wywnioskowalem, ze nie ma byc to
> sprzet dla calej rodziny na podkreconym Athlonie , ale moze sie okazac, ze
> jednak masz jakies drastyczne ograniczenia budzetowe...

Nie jest to 'no-limit', bo kupuję z własnej kieszeni. Tak więc stosunek
cena/jakość musi być rozsądny. Oczywiście jak będzie trzeba, to dorzucę
np. do P4 zamiast AMD, ale tu dorzucam, tam dorzucam i już mam 6.000 zł
netto (z 1 monitorem).

> Jak to napisales przy monitorach, chcesz VW czy Poloneza? :>

A co jest Polonezem? :) W domu mam APC i też nie narzekam. Wykresów
żadnych nie potrzebuję - po prostu ma działać.

> Roznice sa chociazby takie, ze duzo mniej rzeczy tam skonfigurujesz, jak
> chociazby zarzadzanie userami, a i ukrytych roznic jest duzo wiecej.
> Generalnie juz lepiej kup Prof i Fideltronika niz Home i APC ;)))) Albo
> zaoszczedz na grafice..

Hmm... tu 200 zł, tam 200 zł i zbiera się kolejny 1000 :(

Dzięki za rady, pogłowię się jeszcze trochę.

P.