Re: Jak rozpoznac parametry karty (troche dlugie)

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 22:15:08 MET DST

Użytkownik "sebbie" <sebbie_tego_nie_ma@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ca75ji$fei$1@news.mm.pl...
> Ostatni moj post "czy odpowiednia karta" pozostal bez odpowiedzi - chyba
> zle ulozylem pytanie..
>
> zaczne tak:
> chcialbym kupic karte graficzna, ktora pozwoli mi na prace 2-monitorowa
> (rozne obrazy).
> 1 monit. - LCD przez DVI
> 2.monit - CRT analog.
>
> Czytajac te grupe - doszedlem do wniosku - ze wystarczylaby mi karta ATI
> radeon 9200 (128bitowy) z pamiecia 64MB.

Skoro nie do gier to chyba mógłby być 64-bitowy - sporo tańszy.

> z tym ze w sklepach, ktorych oferte przegladalem
>
> "roznych" radeon'ow 9200 jest sporo - roznia sie cena itd.
>
> ale pytajac sprzedawcow:
> "czy ten konkretny radeon 9200 za np. 300 zł, ktory macie panstwo w
> ofercie posiada podwojny ramdac i czy bede mogl pracowac na 2 monitorach"

A są w sprzedaży R9200 z pojedynczym ?

> choc na tej grupie ktos pisal ze przy moim typie polaczenia pojedyczny
> ramdac wystarczy)

Niwykluczone. GF2MX nie takie rzeczy umożliwiał, a miał 1 ramdac.

> oczywiscie nie moge kupic w tych sklepach karty z zastrzezeniem - ze
> jesli nie zadziala tak jak chce - to moge zwrocic...

Mm, dlaczego ? Jak umiejętnie "zagadasz" da się to zrobić. Choć oczywiście
najlepiej znaleźć sklep gdzie sprzedawca "na klęczkach" "przysięgnie" że ma
2xDAC. Wtedy jeśli się okaże że jednak nie ma to jeszcze możesz "wyjechać" z
tekstem o "zawracaniu d...py").

> jednym z rozwiazan byloby oczywiscie - wybrac sie do lepszego sklepu (no
> ale wiadomo cena idzie w gore..)

Ale przecież można zadzwonić do "lepszego sklepu" z pytaniem o kartę XYZ.
Jeśli otrzymasz odpowiedź twierdzącą to ta karta nie będzie się niczym
różnic od karty XYZ w innym sklepie.