Re: Jak rozpoznac parametry karty (troche dlugie)

Autor: sebbie <sebbie_tego_nie_ma_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 09:25:48 MET DST

maX wrote:

> Użytkownik "sebbie" <sebbie_tego_nie_ma@interia.pl> napisał w wiadomości

> Skoro nie do gier to chyba mógłby być 64-bitowy - sporo tańszy.
no akceleracja 3d nie jest priorytetem, ale wolalbym w miare przyzwoita

> A są w sprzedaży R9200 z pojedynczym ?
no ja nie wiem? nie ma? na 100%? w jednym sklepie sprzedawca przy jednym
konkretnym (tanim 200 zl) powiedzial ze ma 1 ramdac

> Niwykluczone. GF2MX nie takie rzeczy umożliwiał, a miał 1 ramdac.
w tej chwili mam geforce'a 2 pelnego nie mx, ale nawet bez wyjscia TV,
wiec nawet nie mam jak sprawdzic jakims TVtoolem

> Mm, dlaczego ? Jak umiejętnie "zagadasz" da się to zrobić. Choć oczywiście
> najlepiej znaleźć sklep gdzie sprzedawca "na klęczkach" "przysięgnie" że ma
> 2xDAC. Wtedy jeśli się okaże że jednak nie ma to jeszcze możesz "wyjechać" z
> tekstem o "zawracaniu d...py").
:) moze ktos poleci taki we wrocku?

> Ale przecież można zadzwonić do "lepszego sklepu" z pytaniem o kartę XYZ.
> Jeśli otrzymasz odpowiedź twierdzącą to ta karta nie będzie się niczym
> różnic od karty XYZ w innym sklepie.
no ale te sklepy w swoich ofertach przedstawiajac nazwe karty (i jej
opis na www) pisza np. tak:
Ati Radeon 9200 128MB TV DVI 128bit

no i wlasnie sie zamieszalem z tym czy moze kilka przy takim opisie
kilka "odmian" np. z jednym albo z 2 ramdac'ami? czy sa jakies
dokladniejsze nazwy kart?

w sumie to chyba mecze grupe przez zamieszanie ktore wprowadzaja sklepy
- wklejajace info do kart i zdjecia - takie same do wszystkich kart ATI...

tutaj znalazlem "wyzszego" radeon'a:

http://www.arest.pl/index.php?inc=cennik&katid=5
- Karta graficzna ATI Radeon 9200 128MB [128 bit] TV

wg opisu:
wsparcie dla wyświetlania na dwóch monitorach, lub kombinacji monitorów
CRT, LCD i tv (Dual display) dzięki HydraVision

tylko ze cena zbliza sie juz do matrox g550 dualhead

ale matrox chyba bylby lepszy gdybym chcial laczyc - 2 monitory CRT
(albo ogolnie monitory analogowo)?

pozdrawiam
sebbie