Re: format c:?

Autor: Pawel S <pawel_at_xxx.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 13:35:10 MET DST

On Wed, 09 Jun 2004 11:01:09 +0200, Przemek wrote:

> po to, że system jest tak zmulony, że nie da sie na nim spokojnie pracować,
> bez kilku zwisów dziennie, a stary jest uparty i nie chce niczego ruszać.
> Wszystkie dane są zarchiwizowane i chodzi tylko o to, żeby trzeba było zobić
> instalke. A ja nie chce mieć, żebym był głównym podejrzanym

Wiesz co to oznacza ? Żeś jest d..a, a nie admin. Nie znasz sie na
Windowsie - gdybyś sie nauczył porządnie administrowania systemem
(hint: zasady grup, konta użytkowników) to system by chodził bez zmian
przez długi okres czasu. Mi wystarczyła 1 instalka aż do zmiany całego
hardware (3 lata).

Jak już zabrania reinstalacji, to możesz dużo zrobić z tym. Są do
tego odpowiednie programy. Ale trzeba do tego wiedzieć jak. Tak w ciemno
to sobie daruj...

Pozdrawiam Paweł S.