Re: format c:?

Autor: Przemek <premier.2_at_usun.to.wp.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 11:01:09 MET DST

> Po co?
po to, że system jest tak zmulony, że nie da sie na nim spokojnie pracować,
bez kilku zwisów dziennie, a stary jest uparty i nie chce niczego ruszać.
Wszystkie dane są zarchiwizowane i chodzi tylko o to, żeby trzeba było zobić
instalke. A ja nie chce mieć, żebym był głównym podejrzanym

> Ja nie pomogę... współczuję twojemu ojcu że ma syna kretyna;-)

Kretyn to moze i jestes ty. Twoja skłonność do obrażania ludzi za to, że
zadają pytania wskazuje jaki jest twój poziom intelektualny...

nie pozdrawiam