Re: format c:?

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 11:34:26 MET DST

"Przemek" <premier.2@usun.to.wp.pl> wrote in
news:ca6jlh$jh2$1@atlantis.news.tpi.pl:

> po to, że system jest tak zmulony, że nie da sie na nim spokojnie
> pracować, bez kilku zwisów dziennie, a stary jest uparty i nie chce
> niczego ruszać. Wszystkie dane są zarchiwizowane i chodzi tylko o to,
> żeby trzeba było zobić instalke. A ja nie chce mieć, żebym był głównym
> podejrzanym

Jeżeli nie podoba ci sie komputer twojego ojca to kup własny. Nie będziesz
miał podobnych problemów.

Napiszę tylko tyle... gdyby mi ktoś zrobił bez uzgadniania ze mna format
dysku to chyba użyłbym przemocy fizycznej;-)

> Kretyn to moze i jestes ty. Twoja skłonność do obrażania ludzi za to,
> że zadają pytania wskazuje jaki jest twój poziom intelektualny...

O twoim poziomie świadczy niestety poziom zadawanych pytań... Następnym
razem pomyśl trzy razy zanim znowu wyskoczysz z podobnym idiotyzmem.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,