Re: Bios protect

Autor: Robgold <robgoldNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 02:21:32 MET DST

Użytkownik "Avatar" <Albus.Dumbledore@Hogwarts.co.uk> napisał w wiadomości
news:ca4ri7$lc$1@polsl.gliwice.pl...
> Halo, Obywatelu chris2k@op.pl, to wam z teczki wypadło:
>
> Powiem tak: Jest pewien margines błędu: mi się raz
> udało flashnąć dwa różne Epoxy(BIOSy były takie same),
> ale nie polecałbym tego ze względu na to że inna
> płyta może mieć inny rodzaj osprzętu a to spowoduje
> że nawet jak naflashujesz dobrze BIOS na innym
> Abicie, to komp z twoim BIOSem nie ruszy. A u
> Ciebie bedzie ok... Pewność 100% daje
> __Taka sama płyta__

Nie do konca tak jest ... jesli wogle chce sie sprawdzic plyte i ja odpalic
wystarczy wgrac bios od innej plyty opartej o ten sam chipset. Roznica
bedzie napewno w ukladach serownikow IDE, co pociagnie za soba pewne
konsekwencje , najczescije bedzie to efekt taki ze komp ruszy , ale COM nie
beda dzialc , FDD nie bedzie dzialac, ustawienia w BIOS'ie beda sie miec
nijak do rzeczywistych ustawien.

A do naprawienia tego polecam odnalezienie kogos z Programatorem , najlepiej
studenta elektroniki