Re: obudowa 5,25 na USB kontra HDD 3,5 cala

Autor: Robgold <robgoldNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 02:24:52 MET DST

Użytkownik "marcus075" <znephf075@ky.jc.cy> napisał w wiadomości
news:ca2ksf$6ge$4@news.onet.pl...
> Na obywatelu uoper oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło

> Stricte z ciekawości- podpiąłeś prąd?:)

Dysk jako Master ustaw , podlacz zasilanie , (byc moze nie wyrabia ci
zasilacz pradowo w tej obudowie)

Tak , te obudowy niczym sie nie roznia ,to jeden i ten sam uklad caly czas
tylko pakowany wrozne pudelka , od takiego 2,5 cala do tyl 5,25 cali

TO nic nie zmieni , zarowno na 1,1 jaki na 2.0 ma dzialc tak samo jedyna
roznica w predkosci moze byc.