lista plików z serwera FTP

Autor: lechu <_at_op.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 01:57:50 MET DST

Witam wszystkich!
Nie mam pewności, czy piszę na właściwą grupę, ale dla mojego problemu
lepszej nie znalazłem. Jeżeli zrobię NTG to bardzo przepraszam.
Poszukuję programu, który zrobiłby coś takiego, że zrobiłby listę plików na
danym serwerze FTP. Najmilej byłoby jakby robił to w formie że tak powiem
drzewa, znaczy, żeby było to posegregowane podkatalogami. Znacie może jakiś
program dla Windows, który robiłby coś takiego? A może jakiś offline-browser
(np. WinHTTrack) ma podobną opcję, ze nie ściąga strony tylko pisze jak
wygląda na serwerze. Ale nie znalazłem takiej opcji, stąd pytam
Dzięki wielkie
lechu